Vážený pane řediteli,máte již můj dotaz,týkající se Perleťového poháru,který jsem si rád v žirovnickém muzeu pohladil a pochoval v náručí.Je to z ČB blízko,stačí zajet a jednat.Nyní další dotaz:ČS reprezentace bude hrát kvalifikaci mj.i se Skotskem.TP s nimi hráli,rádi by se sem všichni vrátili.Je možnosttoto projednat s klubem C.G. a jejich Fans+našimi skauty?Po kladném stanovisku-hraje tam jejich repre-lze na ČMFS snad dojednat,aby s nimi se hrála kvalifikace u nás v TP.Bylo by to pro Vás,město, sponzory,podnikatele apod. a zejm.fanoušky super.Snad si tuto možnost nenecháte utéct,aby se to hrálo v Praze-SL,SP nebo v OL či jinde.Dejte vědět.Oba mé příspěvky vůči Vám zároveň dávám do diskuse účastníkům tohoto fóra s Vámi.S pozdravem fanda-doktor.
doktor | 20.02.2010
Dobrý den,
věřte, že i pro nás bylo utkání se skotským týmem Celtic Glasgow nezapomenutelným zážitkem a v klubové historii mu patří významné místo.
Co se týká konání zápasů národního týmu, nemáme jakoukoliv možnost ovlivnit rozhodnutí nejvyšších svazových orgánů, ale pevně věříme, že se nějaké utkání kvalifikace o Euro 2012 v Teplicích uskuteční. Bohužel naším jediným argumentem hovořícím v náš prospěch je perfektní organizace a poskytnuté zázemí při minulých zápasech, které se v Teplicích odehrály. Na druhou stranu musím říct, že nám roste konkurence a o tento významný společenský akt se zajímá spousta dalších měst, které o konání zápasů národního týmu mají obrovský zájem a na rozdíl od nás je tento zájem podpořen významným lobingem jak ze strany městských, krajských a republikových politiků a představitelů. Přesto věřím, že se nějaký zápas Na Stínadlech hrát bude a národní tým bude mít možnost navázat na vynikající bilanci, kdy v Teplicích reprezentace nikdy neprohrála.
S pozdravem
František Hrdlička
Vážený pane řediteli,je to již 40 let,co naposledy TP hráli Perleťový pohár v Žirovnici.Oficielní stránky-fcslavojzirovnice.cz uveřejnil fotky vítězů-3x i SU TP.Jejich historik uvádí:poznávám brankáře Sedláčka,mladíka Melichara a kapitána Pavla Stratila (pozdější Sparťan).Nechtěli byste jim doplnit kroniku o chybějící jména? Tento turnaj Váš klub pomíjí,nepřihlásí se.Je to škoda,bojuje se o nový Perleťový pohár.Most tam hrál,Vy nechcete.Proč to nezkusíte? S pozdravem Mgr.René Toms,A.Jiráska 2117,415 01 Teplice,mobil:605823088.
doktor | 19.02.2010
Dobrý den,
z pověření pana ředitele Hrdličky Vás zdravím a děkuji za Váš dotaz.
Zhruba tři roky zpátky jsme jednali o účasti FK TEPLICE v Žirovnici, ale nakonec k ní nedošlo, protože v době konání tohoto turnaje jsme byli na herním soustředění v Rakousku a nakonec jsme hráli turnaj v Nové Včelnici, který jsme vyhráli. A právě našlapaná termínová listina je většinou překážkou v účasti na tomto turnaji, ale věříme, že někdy v budoucnu navážeme na naši předchozí účast.
Fotografii se pokusíme dle našich znalostí doplnit.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Dobrý večer,píši Vám ohledně jednoho hráče, který je v clubu na testech. Je jím Jurin. Je to Čech, anebo je to někdo třeba z Balkánu????Jinak držim palce a přeji hodně štěstí, pohody a úspěchů v roce 2010.
Michal Kozlík | 17.01.2010
Dobrý den,
děkuji za přání, nápodobně Vám přeji vše nej v novém roce a testovaný hráč Jurin je Chorvat.
S pozdravem
František Hrdlička
Dobrý den.Potřevoval bych do Vánoc sehnat a zakoupit permanentku na jarní část ligy. Je možné si ji vyzvednout např na recepci stadionu? Díky za info.
Desperado | 13.12.2009
Dobrý den,
permanentku si můžete koupit přímo na stadionu, kontaktujte paní Capouškovou č. tel : 415 507 414.
S pozdravem
František Hrdlička
Milý pane Hrdličko,chci Vám a celému mužstvu popřát k velkému podzimnímu úspěchu. Pořád Teplice sleduji a všem přeji hodně zdaví a ať se tak stále daří. S pozdravem Petra Šafaříková
Petra Šafaříková | 9.11.2009
Dobrý den,
děkujeme za podporu.
S pozdravem
F. H.
Vážený p.Hrdlička budete prosím vás vysílat pro fanoušky autobus do olomouce?? děkuji za odpo.
Josef Lapčík | 8.11.2009
Dobrý den,
klub výjezd autobusu do Olomouce organizovat nebude.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den.Je fajn že lístky nejsou na pohár moc drahé.Rád bych se zeptal od kolika hodin se hraje.At' hledám kde chci stále jsem to nenašel.Děkuji a at' postoupíme dál. MARTIN
martin | 15.08.2009
Dobrý den,
zápas s Hapoelem začíná v 18.00 hod.
S pozdravem
F. H.
jste tak chudí že stale nemáte na to abi jste dali hráčum jmenovky na drezy
američan | 12.08.2009
Dobrý den,
na ligových dresech není na jmenovky místo, protože jsou pozice obsazeny partnery, kteří za tato místa platí a jmenovek se dočkáte v pohárových zápasech play off Evropské ligy.
S pozdravem F. H.
Dobrý den, napíšete mi prosím cenu 1 vstupenky na 4.předkolo Evropské ligy. Děkuji Bogas.
bogas | 7.08.2009
Dobrý den,
vstupenky na Hapoel budou stát 200,- Kč na hlavní tribunu, 100,- Kč na vedlejší tribunu, děti do 150 cm mají vstup zdarma a držitelé permanentních vstupenek mají svoje místa rezervována.
S pozdravem
P. H.
Dobrý den pane Hrdlička.Chtěl jsem se zeptat jestli počítáte i do budoucna s trenérem Plíškem na pozici hlavního kouče.Ovlivní jeho pusobení případný úspěch či neúspech ve středečním finále? S pozdravem Spiřík Tomáš
Tomáš | 18.05.2009
Dobrý den,
s trenérem Plíškem byla prodloužena smlouva na příští sezónu v minulém týdnu ( informoval o tom klubový web pozn. redakce) a výsledek finále Poháru ČMFS tento akt neovlivní.
S pozdravem
František Hrdlička
Dobrý den pane Hrdlička. Chci se zeptat, zda na finálový zápas na Strahově proti Slovácku budou opět vypravny autobusy, jako to bylo v roce 03 na finále s Jabloncem.. a jaká by byla popř. cena busu, nebo jestli bude doprava zadarmo, jako tenkrát.. díky za odpověď. s pozdravem a díkem Brabec V.
V.Brabec | 14.05.2009
Dobrý den,
klub připravuje dopravu našich fanoušků na finálový zápas Poháru ČMFS a zároveň dolaďujeme podmínky, za kterých bude tento zájezd pro fanoušky uspořádán. Každopádně počítáme s určitou participací obou stran.
S pozdravem F. H.
Dobrý den, včera jsem Vám psal mail, ohledně zákazu vnést batoh na stadion, atd.. Pokud umím kritizovat, chci nyní i pochválit Vaši pořadatelskou službu. Naprosto bez problémů, ochotná, bez nesmyslné agrese. Skvělá, ze Stínadel si mohou ostatní brát jen příklad. Snad jsme trochou pomohli i my. No a ty čtyři dýmovničky v našem sektoru? Jistě je vše zaznamenáno, lepší než aby vtrhla horda policie a jednala jak .. jinde. Ještě jeden dík a těším se na další návštěvu s pozdravem PetrZ
Petr Sparta Praha | 24.03.2009
Dobrý den,
děkuji za Váš emaila velmi si vážím Vaší reakce, v dnešní době je totiž velmi málo lidí, kteří dokážou něco pochválit.
S pozdravem a přáním všeho dobrého
František Hrdlička
Vážený pane Hrdličko, Jakožto fanoušek klubu FK Teplice bych se Vás chtěl dotázat, kdy už konečně zažiji sezonu, ve které mužstvo ve 29 ze 30 zápasu po vstřelení gólu nezaleze před vlastní šestnáctku,kde čeká, až soupeř zápas otočí. DěkujiStanislav Beňka
Krispos | 23.11.2008
Dobrý den,
věřte, že takovou sezonu bych chtěl také zažít, ale zkrátka fotbalová mentalita našich zeměpisných šířek je o tom, že po vstřeleném gólu zvýší soupeř aktivitu a tím donutí skórující tým k obraně. Málokdy se podaří tzv. přejet soupeře a po vstřeleném gólu ještě více zvýšit aktivitu.
S pozdravem
F. H.
Dobrý večer.Po zhlédnutí utkání se Slavii stále nabívám dojmu,že by to chtělo změnu trenéra.Již jste uvažovaly o angažování p.Straky?Když v Řecku již netrénuje?Děkuji za odpověd.
Martin | 23.11.2008
Dobrý den,
o anažování trenéra Straky jsme neuvažovali.
F. H.
Dobrý den,mám takový malý problém dne 18.11.2008 v 17:01 se my narodil syn a slíbyl jsem mu (všem), že budou křtiny na fotbalovím stadionu v Teplicích o poločase.vím nejsem slavnej nebo bohatý ale nevinechal jsem žadný domácí zápas za 12 let.tak se ptám co proto mám udělat??? jestli by to šlo??? kolik bych musel sehnat na to peněz???předem děkuji za váš čas vím že máte jíny starosti ale prosím o odpově děkuji Róbert Roth R.Roth@centrum.cz +420606618988
Róbert | 20.11.2008
Dobrý den,
gratuluji k narození syna přeji mu jménem klubu do života vše nejlepší. Co se týká křtin o poločase, nevím jak časově náročné by to bylo, každopádně zkusím v tom něco udělat, ozve se Vám marketingový ředitel Petr Heidenreich, který má tohle na starosti.
S pozdravem
František Hrdlička
Dobrý den pane Hrdličko.Mám pro Vás návrh.Co kdybyste dali pondělní zápas zdarma , jako omluvu fanouškům za tu holomajznu co naši hráči předvádí.Jiné kluby to běžně dělají.Jsem zvědav na pondělní návštěvu,navíc když zápas vysílá televize.Mám ale obavy , že to neuděláte , protože vám na fanoušcích nezáleží,hlavně že to sype , že ano.
antonín | 12.11.2008
Dobrý den Antoníne,
určitě nebudeme nebudeme dávat příští zápas vstupné zdarma, neboť by to bylo velmi nespravedlivé vůči fanouškům, kteří si před sezónou koupili permanentku.
S pozdravem
F. H.
Hezký den. V úvodu Vám chci jako fanda poděkovat za vše co jste pro Tpc udělal a děláte. Chodím na Tpc mnoho let, ale takovou atmosféru tu nepamatuju - taková tu snad nebyla ani za první štace trenéra Rady. Myslím tím pravidelně podprůměrné výkony, nezkušený, alibistický trenér, málo diváků... Kde jsou příčiny? Tak začnem u hráčského kádru: Golmani v pořádku, pokud neodejde Daněk. Daněk je perspektivní mladý golman s ideální brank. postavou a kreditem (jde o to jestli nám ho Plzeň prodá že?) a Belic mu může skvěle sekundovat - konečně by tu byla silná dvojice. Obrana nemůžu říct, že nefunguje - velice mile mě překvapil Matula - nezasahoval bych.. Ještě se možná vrátí Peoa Kaufman.. Záloha ovšem je přestárlá, pomalá, statická.. Verbíř-Doležal-Sabou to nejde... donekonečna hrát stejně nemůžou..Sabou stačí tak na divizi. Zapracovával bych Mareše, Štohanzla...chtělo by to tam koupit jednoho hráče do středu zálohy - vím že je to ale nedostatkový zboží... útok vypadá takto: Jun, ač se mi zpočátku nezamlouval maká, lítá tam aspoň - ale Vachoušek? To je tragédie - ten každý zápas celý odchodí - pro tým naprosto nulový přínos - Jun se tam pak pere nahrotu v podstatě sám, protože primadona mu nesklepne jedinou hlavičku atd.. Vachoušek je prostě jedno velké zklamání. Měl by hrát Aidin - ten má snahu a talent a gólovky proměňovat začne... Ideální jarní sestava:Daněk- Matula, Lukáš, Klein, Merzič - Verbíř, Doležal, Rosa, Mareš - Jan Koller, JunDíky za odp.
Danny | 12.11.2008
Dobrý den,
již několikrát jsem zde odpovídal, že ani vedení není spokojené s výkony mužstva, ale v něktěrých věcech s Vámi nemohu souhlasit. Alibistický trenér určitě není správné spojení se trenérem J. Plíškem. Kdyby byl alibista, určitě by neopouštěl své lukrativní místo v managementu Sparty a nešel by se svou kůží na trh, v profesi tak nestálé jako je trenéřina.
Co se týká hráčského kádru a hlavně Štěpána Vachouška - myslím, že Vaše soudy jsou předčasné a že Štěpán půjde se svými výkony nahoru. Musíme si uvědomit jakým těžkým zraněním prošel a o to těžší je jeho návrat na hřiště. Od trenérů však vím, že pracuje velmi trvdě a intenzivně na svém návratu do formy, kterou všichni očekáváme.
Aidin Mahmutovič se po letním přesunu z ÚL, ze druhé ligy postupně adaptuje v 1. lize a jsem přesvědčený, že brzy bude v základní sestavě.
S pozdravem
František Hrdlička
Pane Hrdličko, před chvílí jsem už dnes psal, ale až nyní jsem si přečetl celou diskuzi. Sice my diváci nejsme profíci ale není Vám divné, že celou diskuzí se táhne odvolání trenéra?A ještě něco vyvěste Pavlovi Vrbířovi dres pod tribunu, do síně slávy mu dejte zlatou destičku, protože pro teplický fotbal udělal mnoho,ale už ne na hřiště.On je stále objetaví, ale už nestačí a ono se to bohužel kolem něj všechno točí.Nashledanou Kratochvíl
kratochvíl | 10.11.2008
Dobrý den,
divné mi to není, je to klasická česká vlastnost, že když se nedaří, všichni vidí vinu v trenérovi. Co se týká P. Verbíře, já ani nikdo z vedení přece nemůžeme ukončovat kariéru jednoho z nejvýznamnějších hráčů teplické historie a já jsem přesvědčený, že Pavel ještě neřekl své poslední slovo ve žlutomodrém dresu.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den,pane Hrdlička dobře se známe.Na fotbal chodím od svých dětských let ale nikdy se mi třeba nestalo, že jsem odešel ze zápasu dřív než byl konec. Nyní se mi to stalo dvakrát posobě. To co předvádějí hráči v posledních utkáních je hrozné ! Nevím jak se na to může vedení tak dlouho koukat včetně pana Popoviče.Kdyby mu odváděli takovou práci ve fabrice, tak je na prácáku o pár desítek lidí více. Trenér - to je další otázka. Pamatuji, že kdysi Rada musel odejít ze třetího místa. Plíšek asi byl v době když se rozhodovalo o trenérovi po Radovi nejlevnější !!!!! Ale vždyť on moc netrénoval a když ano tak vyhrál na Slovácku jen jedno utkání. Vím, co už mi odpovíte, že je vše o penězích, ale až tak šetřit na úkor hry, tím teď myslím i o hráčích není hezké už vůči divákům. Fotbal se přeci hraje pro diváky nebo ne????? Na Olomouci nás bylo snad 3000 a na Brno tam bude možná 1500. Úmysně píši nás bude, protože ani nevím jestli půjdu. Máme nejhorší zálohu v lize - nrhraje, všechno to jde přes ní, útočníci balóny nezpracují a jde to zpět. proto útočníci žádné góly nedávajíJá už radči končím, protože dál už bych asi byl sprostý. Jinak plně souhlasím s příspěvkem z 5.11. PETR AKN.Nashledanou.Kratochvíl
kratochvíl | 10.11.2008
Dobrý den,
vezmu to od konce, jsem rád, že nedošlo na sprostá slova. Momentálně se nedaří úplně podle našich představ, ale věřím v postupné zlepšení, které se také odrazí v diváckém zájmu. Za ta léta víte dobře, že sport a fotbal jsou prostě takové, že jednou je člověk dole, jednou nahoře. My jsme v poslední době hráli vždy v horních patrech tabulky a letos jsme zatím v ligovém středu, ale určitě si dobře vzpomínáte na hubená druholigová a dokonce třetiligová léta v Teplicích. Jak už jsem říkal v několika předchozích odpovědích musíme také respektovat sílu soupeře, sportovní formu soupeře.
S pozdravem
František Hrdlička
Dobrý den jste fakt trapnej s těma odpověďma proste jen tak dál myslím že to skončí jak před 3.roky tet přesně nevím jakej to byl tým myslím Blšany že na ligovém zapase byly jen tři nebo čtyři fanoušci u vás to dopadne tak že tam nebudete mít ani nohy.nejvíc mě števe to že ja starej debil jsem opět jel ven se na vás kouknout ale po 20min.jsem to vzdal a odjel domu ste ubohý sprominutím a to že nemá feplický fotbal dluhy tak to je diky firmě AGC nemyslíté???
Gajderovič | 10.11.2008
Dobrý den,
je mi líto, že jste odjel po 20 min, ale je to Vaše rozhodnutí, to že se mužstvo mometálně nedaří nás samozřejmě trápí, ale jsem přesvědčený, že dojde k zlepšení a vzestupu v tabulce.
S pozdravem
F. H.
Pane Hrdličko jak dlouho budeme čekat než se začne něco dít.Dnes jsem byl v Kladně první půlku jsem se téměř styděl za projev hráčů na hřišti.Druhej poločas vzdáleně připomínal mančaft z loňska,ale takhle to už dál nejde.
Luky | 9.11.2008
Dobrý den,
věřím, že vzestupnou tendenci potvrdíme v dalších zápasech.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den pane Hrdlička.I po dnešním zápase si myslíte,že pan Plíšek má svou pozici jistou?díky za odpověd váš teplický fanda.
Luky | 9.11.2008
Dobrý den,
ano pozice trenéra Plíška je nadále pevná.
S pozdravem
F. H.
Ahoj Franto,na to jak dlouho Tě znám mi připadá že jseš moc klidný anebo si hráči neberou Tvá slova dost k srdci.Viděl jsem dnešní zápas na Kladně a je mi zle ze hry kterou předvádíme.Když si vzpomenu jak jsi dovedl seřvat realizační tým a hráče v Bystřanech tak se něco dělo.Pokuste se s tím ještě do konce podzimu něco udělat,jinak jak při svých návštěvách na stadionu opravdu ty lidi přestanou chodit a bude tam jen parta blbečků co si léčí svoji zakomplexovanost a dělají jenom ostudu.S pozdravem Radko Flesar
Radko Flesar | 9.11.2008
Ahoj Radko,
myslím, že moc klidný nejsem a určitě to hráči pocítili a jestli se hra a výsledky nezlepší, pocítí to ještě silněji.
S pozdravem
František H.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kam až musí mužstvo klesnout, aby došlo k odvolání stávajícího trenéra. Pan Plíšek je jistě velmi kvalitní trenér druholigového mužstva, ale doufám, že se v Teplicích nedočkám prokázání těchto kvalit v příští sezóně. Přeji mnoho úspěchů, nejlépe s novým a zkušeným trenérem.
Milan Zajíček | 9.11.2008
Dobrý den,
už v několika předchozích odpovědích jsem říkal, že jsme se rozhodli pro koncepční řešení a trenér má nadále důvěru vedení.
A jsem přesvědčený, že druholigový scénář Teplicím
F. H.
Děkuji Vám pane Hrdličko za odpověď a věřím, že cesta, kterou jste zvolili bude nakonec jak ku prospěchu klubu tak ku prospěchu fanoušků,a tím dohromady celých fotbalových Teplic.
Musky | 8.11.2008
Dobrý den,
nemáte zač a děkujeme za podporu.
S pozdravem
František Hrdlička
Dobrý den ja bych se chtel zeptat jak bych se treba mohl dostat do teplic jako teamu nebo na fotbalovou skolu..?
jaman | 7.11.2008
Dobrý den,
Je potřeba kontaktovat trenéra určité věkové kategorie, nebo přímo p.Dolinského ( tel. 602 326 145 ).
Ahoj Franto nemusíš mi odpovídat a reagovat na moje rozumy .Nakonec jsi nejspíš dost zavalen podobnými maily a sám máš spoustu jiný práce .Nechci vše negovat ale mám pocit že se celý klub neumí postavit pravdě do očí to co jste za poslední 3 ligové zápasy předvedly je alarmující a věřte že ani mě ani těm několika stovkám ostatních co ještě na Teplice chodí se nechce příští sezonu chodit na druhou ligu .Vzpomeň si na to jak jsme do druhý ligy spadli když jsme neporazili doma Spartu a sestoupili dolů.Tehdy se také vedení klubu zahledělo samo do sebe měli jsme špatného trenéra a nevěřilo že by se mohlo sestoupit z ligy.Vy jste prodali všechny kvalitní hráče a nyní když se našemu klenotu Pavlu Verbířovi již nedaří tak jsme v pěkným hajzlíku.A ten Pavel se už nejspíš nezlepší protože má už svoje roky a jeho lepší roky na trávníku jsou pryč , ale stále je to bojovník.Nasadil bych tvrdou kontrolu toho jak se dodržuje životospráva protože výmluva na únavu ze zápasu s HK je trapná.Mě tedy mužstvo připadlo jako by asi tak dvě hodiny před výkopem opustilo svoje oblíbený podniky jako je Aura a Duplex.Fotbal se má hrát pro diváky a ne pro alibistický tlachy jako je třeba hodnocení zápasu s Olomoucí kdy si po přečtení musím položit otázku jestli jsem nebyl na jiným utkání.To samé platí o B týmu který pod vedení pana protekčního padá pěkně do divzního středu a o dorostu ani nemluvím.Ptám se kdy tam ve vedení někdo konečně praští pěstí do stolu a začne konat to co je třeba.Jak si tě pamatuju tak jsi to uměl dost dobřeSamotná doba není zrovna příznivá a tuším že lidem bude hůř už proto by jste je měli spíš potěšit než skoro pokaždé nasrat./promiň /Hodně štěstí budeme ho všichni potřebovat Petr Růžička
Petr ANK | 5.11.2008
Ahoj Petře,
ani já nejsem spokojený s posledními výkony mužstva a potažmo výsledky, také jsem jak říkáš praštil do toho stolu a své řekl jak hráčům, tak i realizačnímu týmu! Už jsem to říkal několikrát v předchozích odpovědích, když hráči nebudou chtít hrát za Teplice, tak aby svým výkonem potěšili diváky, i když je to někdy opravdu těžké, protože za ta léta vím, že teplický divák je nejnáročnější snad v celé lize, tak prostě přijde změna a ti hráči tady nebudou.
Děkuji za přání,
s pozdravem
František H.
Pane Hrdličko,na fotbal do Teplic jezdím 22let,předtím jsem stejnou dobu žil v Teplicích a na chodil na fotbal.Ještě na starou drožďárnu mě vodil děda.Jsem srdcem fanoušek Teplic,nezměníte-li herní projev,potažmo trenéra přestanu na Stínadla dojíždět.Mám to 100 km a stojí mne to dost peněz,výkony hráčů a projev trenéra který prohlásí že to bylo únavou,mne neláká.
Jaroslav | 4.11.2008
Dobrý den,
vážím si každého takového fandy jako jste Vy, ale za ta léta musíte uznat, že sport a fotbal jsou pořád jenom sport a to že nejde naplánovat výsledek je na něm to krásné a proto nás pořád vzrušeuje a pořád se na stadiony vracíme. Ano, máte pravdu, současné výkony a výsledky nejsou dobré, ale myslím, že jsme s teplickým fotbalem zažili i horší časy a jsem přesvědčený, že bude líp.
Na prohlášení trenéra o únavě jsem odpovídal předchozímu tazateli.
S pozdravem a úctou
František
Kdy nastujpuje nový trener A týmu?bylo by rozumné aby začal hned.Jinak naposled jsem se vsatdil zápasu mi vyšli a ten ctý ne!! kvuli vám jsem přišel 64 545,-Kč!Kdyby aspon bylo na co se dívat udělejte s tim něco konečně!!
Rico | 4.11.2008
Dobrý den,
to že jste přišel o zmíněný obnos je samozřejmě politování hodné, ale myslím, že to nebylo poprvé kdy Vám jeden výsledek znemožnil výhru.
Žádný nový trenér k týmu nenastupuje.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den! Nemyslíte si, že je vhodná doba pro střídání na trenérském postu? Když třeba taková trenérská Dobrý večer pane Hrdličko.CHtěl jsem rychle zapomenout na ten příšerný zápas s Olomoucí,ale po prohlášení trenéra Plíška , že za tento herní projev může ÚNAVA se Vás ptám.Není už čas na změnu ? Nebo jsme vám mi věrní fandové k SMĺCHU.
antonín | 3.11.2008
Dobrý den,
rozhodně prohlášení trenéra Plíška, že výkon mužstva zapříčinila únava bylo trochu vytrženo z kontextu, on hodnotil různé faktory a tento uvedl jako jeden z mnoha.
F. H.
Dobrý den! Nemyslíte si, že je vhodná doba pro střídání na trenérském postu? Když třeba taková trenérská osobnost, jakou je pan Uličný, má zrovna volno a panu Plíškovi se nedaří?
R.P. | 3.11.2008
Dobrý den,
pokaždé když dochází ke změně trenéra volá se po určité koncepci, pokaždé když se trenér mění, poukazuje se na to, že tento akt není koncepční. Nemyslím si ani já, ani vedení klubu, že současné výsledky jsou jenom záležitostí trenéra, proto je zatím pozice trenéra Plíška u mužstva pevná a neuvažujeme o trenérovi Uličném na trenérský post v Teplicích.
F. H.
Dobrý den pane řediteli, vážím si vás, pro to, co vše jste pro klub doposud udělal. Po letošních výsledcích a hlavně po předvedené hře se vás chci zeptat, můžete se na to ještě dívat ? Na fotbal chodím od dětství, kdy mě na FKT bral můj otec, jsem skalním fandou, ale stejně jako spousta mých přátel zvažuji, že na zápasy přestanu chodit... Co hodláte dělat s tím, že máme 1/2 bodů, co první ? K sestupu blíž, než k pohárům ? A nejkrutější je ta bídná hra + již téměř prázdná Stínadla, kde pár "zvláštních jedinců" odpuzuje normální fandy ( viz. dělobuchy v minulém domácím utkání ) Doufám, že se udějí takové věci, po kterých zaznamená klub vzestup, tam kam patří a že se nebudeme muset koukat na hráče, které to nebaví (dnes např. odchodívší zápas P. Vachoušek) Děkuji Daniel Čihař Teplice
Daniel Teplice | 2.11.2008
Dobrý den Danieli,
jsem rád, že máte ke klubu takový vztah jaký popisujete, už v několika předchozích odpovědích jsem říkal, že ani já nejsem spokojený s výkony a výsledky mužstva, i jsme popisoval opatření, které vedení klubu udělalo. Co se týká "zvláštních jedinců", myslím, že klub udělal vše co mu současná legislativa umožňuje a navíc se velmi důrazně ohradil proti chování a činům těchto jedinců.
S pozdravem
F. H.
zdravím,když už nejste schopný sehnat kvalitního a zkušenýho trenéra a řídíte klub do záhuby,proč neodejdete vy ???takovou bídu atd.nepamatuji za 28 let co mě teplický fotbal zajímá a fandím mu !!!děkuji za odpověď
fanoušek | 2.11.2008
Dobrý den,
myslím, že klub má kvalitního trenéra a myslím, že za 28 let co pozorujete teplický fotbal jste musel zažít daleko horší časy tohoto klubu, ale chápu Vaše rozhořčení po posledním zápase, věřte, že ani já nejsem spokojený.
S pozdravem
F. H.
Nemyslíte pane kolego, že toto už nejni možné co Vaši hráči předvádějí?
Hrůša | 2.11.2008
Dobrý den pane kolego,
také nejsem spokojen s výkonem z posledního zápasu a také jsem k tomu řekl své realizačnímu týmu a také hráčům.
A věřím, že si má slova vezmou k srdci a napraví svoji reputaci hned v příštím zápase.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den myslím že už je náš kádr jen pro smích docela mě zaráží že nečině přihlížíte jak fotbal v Teplicích upadá.Tak se ptám co více se musí stát nestačí že sem ostatní jezdí pro body?Loni ten stejnej tým byl touto dobou v tabulce druhý.Co bude dál....? 2.Liga?
Tony | 2.11.2008
Dobrý den,
důrazně odmítám názor, že teplický fotbal upadá. Jak už jsem několikrát říkal teplický fotbalový klub je jeden z mála v lize(ne-li jediný), stabilizovaný, nezadlužený, s naplněným rozpočtem. Ano v současné době stagnuje výkonnost a výsledky mužstva, ale vedení klubu v čele s představenstvem podniká kroky a vytváří tlak na hráče, realizační tým, které jistě povedou ke zlepšení současné sistuace. Že byl současný tým loni na druhém místě? Na jakém místě skončil v konečné ligové tabulce? to je zkrátka sport, nesmíme zapomenout na soupeře, kteří také chtějí být vpředu. Ale na nějaké závěry je myslím dost času. Přestaňme pořád žít v nějakém snu, že jsme velkoklub v českých ligových parametrech! Jak už jsem říkal, jsme stabilizovaný, nezadlužený klub s naplněným rozpočtem a vlastním stadionem, ale bohužel veškeré financování leží na našich bedrech! Ostatní kluby se stejným rozpočtem nevlastní stadion a jeho provoz např. hradí město.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den, chtěl jsem se Vás zeptat jestli hodláte nějak řešit herní krizi?!?! Myslím si, že není možné aby se herní projev zhoršil během půl roku k nepoznání... Přitom kádr zůstal pohromadě... Takhle ty lidi na stadion nedostanete! Vím že trenér Plíšek Vás vyjde levněji,ale myslím si že šetříte na nesprávném místě!! To už by toho dokázal víc trenér Korda z A dorostu, kterej se po x letech snad vyhne bojům o záchranu... Nevim jestli nejste jen zaslepen tím, že máte vidinu zpeněžení nějakých plíškovo koní z Bosny apod... Děkuji za odpověd a přeji hodně úspěchů! Dlouholetý fanda Karmi
Karmi | 2.11.2008
Dobrý den,
pokud je mi známo, tak např. v posledním zápase nehrál žádný z tzv. koní z Bosny a na druhou stranu mnoho lidí zde volá po Mahmutovičovi v základní sestavě, takže tady rozhodně není důvod k obavám. A vůbec to není o levnějším trenérovi, možná, že je důvod k zamyšlení, že kámen je zakopaný v tom Vámi jmenovaném kádru, který ani loni neudržel slibné pozice po podzimu.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den.I když asi dost těžko,je totiž po zápase s Olomoucí.Pane Hrdličko,nemám na Vás dotaz ale prosbu.Udělejte něco s tím manšaftem.Do Teplic na fotbal chodím víc než čtyřicet let ale toto je doopravdy děs a hrůza.Tímto lidi na fotbal nepřilákáte.Děkuji,určitě nejenom za sebe a držím palce.
Zbodaj | 2.11.2008
Dobrý den,
věřte, že ani vedení klubu, ani já nejsme spokojeni se současným stavem, po zápase s Olomoucí jsem k tomu své řekl i hráčům a trenérům a jestli si nevezmou má slova a opatření k srdci, budeme tuto situaci muset řešit razantněji a možná se i s některými z nich budeme muset rozloučit.
S pozdravem
F. H.
Vazeny pane Hrdlicko a vedeni FK Teplice.chtel bych se Vas zeptat a jiste nejen ja na vykony a kvalitu predvadene hry naseho muzstva.To co muzstvo predvadi poslednich nekolik zapasu nema s fotbalem tak kvalitniho a zajisteneho muzstva nic spolecneho.Nevim co si kdo sliboval prichodem Vachoska ktery je katastrofalni.Proc nedostavaji jini hraci na kterych je videt odhodlani a chut hrat kvalitne a odevzdat vse napr.Mahmutovic,Stozicky apod.Nebo mladi z B-tymu.Pavel Verbir prece nemuze obehat uplne vse.Nerikam ze mustvo je spatne jen je proste nekde neco spatne.jestli mezi nimi a trenerem?to musite vedet Vy.Hlavne budu rad kdyz miuprimne odpovite protoze se opravdu na toto neda koukat.Nemuzete se pak divit ze chodi 3000 lidi.kde jsou ty casy Machacka,Frtaly a spol. kdy chodilo 10000,co?Vim jako kazdy kdo ceskou ligu sleduje nebo chodi primo na stadion velkou merou prispivaji ke kvalite ligy rozhodci.to je fakt hruza.ale sti m Vy nic nenadelate krom max.stiznosti.ale zpet k nasemu tymu.Vam nevadi,ze treba tak zkuseny a kvalitni hrac Dolezal neprekopne z rohu ani prvniho braniciho hrace soupere?a neni to jen on.Jsou to sakra profici,ale chvilema mi pripadaj jak muzstvo divize.kdyz prohraji je to sport nikdo nedela tragedii,ale musi byt videt snaha.kdyz to odchodi nemaji tam co delat to se nesmite zlobit.pomalu premyslim o tom kdy budete odskodnovat fanousky kteri toto musi sledovat.V anglii treba maji dalsi zapas zdarma a plati to hraci.ale to je na vas jak nalozite s duverou fanousku.jeste posledni dotaz.neuvazujete Vy a vedeni FK Teplice o odvolani trenera Pliska nebot si nejen ja myslim,ze tam je kamen urazu.Trener Rada ty kluky dokazal vyhecovat a i poradne sprdnout.U Pliska mi toto chybi.Vecnym postavanim u kraje lavicky toho asi moc nevyresi.Dekuji Vam predem za uprimnou odpoved a preji Vam i FK Teplice hodne uspechu a nam fanouskum zase zpet ty stare dobre Teplicky ,ktere nikomu u nas Na Stinadlech nedali nic zadarmo a body zustavaly u n as v Teplicich.
tono | 2.11.2008
Dobrý den,
ani vedení klubu není spokojeno s výsledky a výkony mužstva a také jsem to hráčům i trenérům důrazně řekl a provedl určitá opatření.
Nechtějte po mně komentování a glosování jednotlivých hráčů či rozhodčích. A diváci? Také bych rád viděl plný stadion, ale v předchozích odpovědích jsem se k návštěvnosti vyjadřoval a jenom bych se opakoval.
Děkuji za podporu a věřím, že se Na Stínadla vrátí Vámi opěvované časy.
S pozdravem F. H.
Takhle to už asi nepůjde. Další trapná porážka doma.Co dál?
Zdeněk Mašek | 2.11.2008
Dobrý den,
s hráči i trenérem jsem měl důkladný pohovor a rozhodně si nemyslím, že řešením je výměna trenéra je řešením této situace.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den.myslíte že bylo sprné zrušit Teplický kotel jestli budou chodit mezi normalní lidi co choděj koukat na fotbal a ne fandit ohrožujete tím obyčejny lidi a kdy vyhodíte toho neschopnýho Trenera!!to byla vaše snad nejhloupější chyba zaměstnat tak neskušeného mladeho trenera díky za odpověď
Gajderovič | 2.11.2008
Dobrý den,
nikdo žádný kotel nezrušil,my jenom zásadně odmítáme spojení klubu s projevy rasismu a násilí a jestli Vás někdo ohrožuje na našem stadionu, obraťte se na pořadatelskou službu, která ve spolupráci s bezpečnostní agenturou a Policií celou záležitost k Vaší spokojenosti vyřeší. Nemyslím si, že zaměstnat mladého trenéra byla chybou, trenér Plíšek je sice mladý, ale ve fotbale už získal dost zkušeností, které určitě zúročí v práci pro náš klub.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den pane řediteli.chci vám říct jen pár slov:když nebudem mi jako kotel tak na stadioně nikdo fandit nebude bude to tu v teplicích vypadat jak v hrobě!!!každý tým co přijede tu bude jako doma!!!nebejt nás tak ste i venku bez podpory to že jede 5 jedinců to je nic ale že se dáme dohromady a jedeme za těma klukama jim pomoct k výhře to už tu asi nikdo nevidí byl bych moc rád když mi odepíšete děkuji předem HOOLIGANS TEPLICE
Magor | 1.11.2008
Dobrý den,
já jsem pro spolupráci s kotlem a pro podporu kotle, ale na druhou stranu se v žádném případě nestotožním s rasistickými projevy, či s projevy násilí a excesy, které následně musí řešit Policie a které jsou spojovány s naším klubem.
Samozřejmě vítám a vnímám podporu klubu i na venkovních zápasech a věřte, že to vnímá i mužstvo.
S pozdravem
F. H.
dobry den.chci se zeptat,jestly v zimnim prestupnim terminu uvolnite alespon 50milionu na posileni muzstva a jestly ne,tak proc?je to kvuli tomu,ze stred tabulky je dostacujicici pro nas klub?diky za odpoved
expert | 1.11.2008
Dobrý den,
nechtějte po mně částku kterou uvolníme na přestupy, určitě přestupová politika klubu bude v souladu z dloudobou koncepcí a vizí tohoto klubu, v souladu s představami trenéra a v souladu s cíly klubu, kterými rozhodně není střed ligové tabulky.
S pozdravem
P. H.
Víte .. nemůžete se divit že je návštěvnost taková jaká je . Výsledky jdou ruku v ruce se zájmem diváků . Například ze spousty lidí co znám je většina docela znechucena výsledky které tým předvádí . Hodláte s tím něco dělat ? Nebo budete ztrácet drahocený čas , kolo od kola , zápas od zápasu .. a doufat že se to třeba zlepší ? prosím odpovězte . Děkuji moc .
Kubiiiceek | 29.10.2008
Dobrý den,
ani vedení klubu není spokojeno z výsledky a předváděnou hrou v současné době. Otázku návštěvnosti a adiváků jsem řešil v předchozí odpovědi.
Nemáte zač.
S pozdravem
F. H.
dobry den.chci se zeptat,proc nevihodite pliska a neangazujete pana hřebíka?podle me je tu plisek jen proto,ze nechce kvalitni(nejsou zadarmo)posily a pracuje s tim co ma.mrzi me,ze klub co vydelal nehorazne penize na rozprodavani kadru,neni ochoten nakoupit adekvatni nahrady.proc misto stozickeho,neprisel rajnoch,proc tu neni silvestre?to vam opravdu neni divne,ze jsou divaci znechuceni?vzdyt vy neudelate jeden poradnej nakup a podle toho to tak vypada.asi je vsem jasne,ze ,jestly se tu chce hrat o spicku,tak je posileni kadru nutnost.v tomto pripade nema cenu se vymlouvat na politiku odchovancu,protoze pochybuju,ze nas nejakej pimpara spasi...vzdyt vam muselo byt jasne,ze letos ten tym nema na vic jak na sedme misto.uvolnete 100milionu na nakupy hracu a pak muzete mluvit o spicce(alespon v nasi lize)a vratej se vam i divaci na stadion,teda jestly vam za to fandove vudec stojej.
expert | 23.10.2008
Dobrý den,
trenér Plíšek má zatím důvěru vedení klubu. Rozhodně ji nemá proto, že nechce posily, on je samozřejmě chce, ale může je dostat až v přestupním termínu, což je zimní přestávka. Rozdělení utržených finančních prostředků jsem popisoval asi dvě odpovědi nazpátek, kde jsem rekapituloval i uskutečněné nákupy. A proč tu není Rajnoch? Protože obchod je souznění mezi prodejcem a kupcem a my jsme v otázce ceny k žádnému koncenzu nedošli, Sylvestre je také velmi finančně náročný transfer, nejen co se týká vyrovnání mezi kluby, ale i požadavky hráče jsou vysoké a my musíme respektovat náš rozpočet, který nám nedovoluje roztočit finanční spirálu do nebezpečných výšek. Ano, diváci nás trápí, že nechodí ve vysokém počtu, ale když jsme několik předchozích sezón byli v té ligové špičce jak říkáte Vy, stejně jsme se potýkali s podobným diváckým průměrem, který v dlouhodobém průměru znamená za posledních 5 let 6. místo v lize. Za námi je např. Brno, Plzeň, České Budějovice, Mladá Boleslav, Jablonec, Zlín atd. A to není výmluva, to je zkrátka celoligový průměr, oficiální statistika návštěvnosti, to je prostě skutečnost, kterou nelze popřít. Samozřejmě, že i já si představuji plný stadion, ale věřte, že ani Rajnoch, ani Sylvestre by ho nezaplnil.
S pozdravem
F. H.
Pane Hrdličko, myslím, že na Vás leží hlavní díl viny toho, že Teplice nyní hrají tak, jak hrají. Pustil jste od týmu dobrého trenéra, pod kterým se hrál pohledný fotba a to týden před začátkem ligy a nahradil jste ho téměř nezkušeným člověkem. Víte co nechápu? Pánové z vedení svazu věděli minimálně půl roku (my ostatní už jsme to věděli od MS 2006), že pan Bruckner skončí, ale oni si vyberou až týden před začátkem ligy. Jako manažer jste měl tomuto udělat rázný krok a říct, že toto je neakceptovatelné. Je to nehoráznost převážně vůči fanouškům a na tento fotbal opravdu chodit nebudeme. To, že nehrají pohledný fotbal bych jim ještě odpustil, ale nejvíce mě mrzí, že si hráči na trávníku sprostě nadávají a není tu vůbec žádná disciplína. Ostatně o tom svědčí i fakt, že za poslední dobu řeší disciplninární komise poměrně hodně případů týkajících se právě Teplic, to dříve nebývalo. Neviním z tohoto všeho pana Plíška, ten na to prostě nemá, ale Vy byste se měl zamyslet, co jste to v posledním čtvrt roce s Teplicemi provedl!
Musky | 22.10.2008
Dobrý den,
byli jsme si plně vědomi, že měnit trenéra těsně před začátkem ligy není úplně ideální, ale musíme si všichni uvědomit a připomenout situaci, za které změna trenéra nastala. K odchodu Petra Rady je potřeba říci, že pro každého trenéra je nabídka vést národní tým životní šancí, které se již nemusí v jejich kariéře opakovat. Nechtěli jsme mu tuto šanci překazit a to i s plným vědomím rizika, že jeho odchod může mít částečný dopad na mužstvo. Navíc jsme přesvědčený, že ani Vy byste nebyl spokojený, kdyby zde pracoval nespokojený trenér, kterému jsme zabránili v této chvíli v životní nabídce. Otázka disciplíny je ožehavé téma, na které s trenérem diskutujeme a určitě musíme v tomhle směru zapracovat. Ale rozhodně si nemyslím, že by disciplína hráčů měla něco společného s rasistickým chováním části diváků.
Své vlastní zodpovědnosti se rozhodně nezříkám, ale jsme na nějaké cestě, která se jmenuje dlouhodobá koncepce, stabilita klubu, budoucnost a když jsme se pro tenhle směr rozhodli, věděli jsme, že ta cesta nebude lehká, ale jsme přesvědčeni, že je správná a i žádných čtvrt roku, či možná déle nemůže zlomit naše odhodlání a přesvědčení, že cíle, kterého chceme dosáhnout, dosáhneme.
S pozdravem
F. H.
Pane Hrdličko, mohl byste říc příznivcům a fandům Teplic, jak efektivně bylo vynaloženo z výnosy prodejů Džeka a Fenina? Byl to největší "vývar" z tuzemské soutěže, ale na kvalitě kádru se to vůbec neprojevilo. Máte nějakou vizi, že by se z Teplic mohl stát časem velkoklub? Zatím to tak vůbec nevypadá. Hra je špatná a divácká návštěvnost mizerná. Necítíte na tom také svůj podíl? Děkuji.
Krušnohorec | 22.10.2008
Dobrý den,
už několikrát bylo řečeno jakým způsobem se zhodnotily utržené finance za Vámi popisované transfery. Část těchto peněz byla uložena do rezervních fondů, částí těchto prostředků byly umořeny půjčky od vlastníka fotbalové klubu, část byla investována do hráčského kádru (Smíšek, Smejkal, Hesek, Vidlička, Jun a další). Teplice jsou na české poměry jeden z mála klubů s naplněným rozpočtem s vlastním stadionem, bez jakýchkoliv dluhů a závazků. A to díky racionální finanční politice vedení klubu. Že se momentálně nedaří? Takhle to ve sportu chodí, musíme také respektovat soupeře, kteří se také snaží budovat svůj klub a otázka diváků? Ano máte pravdu, také mám představy o plném stadionu, ale tři, čtyři sezóny zpátky jsme hráli na prvních třech místech v tabulce a také ten stadion nebyl zaplněný. Není to také tak trochu o těch divácích?
S pozdravem
F. H.
Dobrý den pane Hrdlička jsem fanoušek Teplic od té doby co jsem poznal fotbal jsem z Teplic a nevynechal bych jedinej zápas žlutomodrých.Pracuji také ve sklárně kde dělám v nepřetržitem provoze na fotbal spotřebuji ročně hodně dovolené jen abych kluky viděl zas hrát ale v poslední době je to prostě k nekoukání hodněkrát jsem odešel o poločase domů a měl jsem slzu v oku já bych pro Teplickej klub i umřel tak se ptám jak je možné že za Petra Rady ti stejní hráči hráli jinak než teď za Plíška.Děkuji a přeji hodně úspěchů vám i Teplickému fotbalu.
Jan Šafařík | 21.10.2008
Dobrý den,
jsem rád, že si mohu přečíst dotaz a diskutovat s takovým opravdovým fandou FK TEPLICE. Nevím kolik Vám je let, ale víte dobře, že teplický fotbal zažil daleko horší časy a to je prostě sport, jednou jste dole , jednou nahoře. Věřte, že ani já, ani vedení klubu není spokojeno se současnou výkonností mužstva a děláme všechno pro zlepšení stavu. A že někteří hráči hráli loni lépe než letos? Myslím, že to je otázka spíše pro ně, ale já k tomu mohu říct, že pokud hráči nebudou chtít pracovat ve prospěch klubu, tak se s nimi holt budeme muset rozloučit.
S pozdravem
F. H.
dobrý den chci se vás zeptat do kdy chcete čekataž se mužstvo sžíje s trenerem a zacne hrat fotbal na který se da koukat, az bude chodit 500 diváku.děkuji za odpověd s pozdravem Zavoral Václav
breburda | 21.10.2008
Dobrý den,
rozhodně si nemyslím, že tahle situace nastane.
S pozdravem
F. H.
dy už odvoláte neschopného trenéra pana magistra Plíška?
Jaroslav | 20.10.2008
Dobrý den,
trenér má zatím stále důvěru vedení FK TEPLICE.
S pozdravem
F. H.
Hezký den, Pane Hrdlička. Nepřemýšlíte o výměně hlavního trenéra? Mít po 10-ti kolech pouze 12 bodů, mi příjde velice slabé na takové mužstvo, jakým Teplice jsou. Přiveďte trenéra, který bude chtít hrát ofenzivní fotbal a né trenéra, který na každý zápas postaví úplně jinou sestavu. Jak se pak mají hráči spolu sehrát. Snad s tím vedení začne něco dělat..Děkuji a přeji příjemný den
Luckasek | 20.10.2008
Dobrý den,
chápu nespokojenost fanoušků se současným stavem , ale opět musím odpovědět jako v předchozích dvou otázkách.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den, chci se jenom zeptat jestli od Vás nemá pan trenér Plíšek nějaké ultimátum?Výsledky nejsou a o předvedené hře ani nemluvím a 9. místo v tabulce je ostuda.S pozdravem Hans
hans | 20.10.2008
Dobrý den,
trenér žádné ultimátum nemá a moje odpověď na Váš dotaz je v podstatě stejná jako ta předchozí.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den, pane řediteli, jsme stálí fanoušci teplického týmu, jezdíme i na zápasy mimo Teplice. Nezdá se Vám. že doba hájení nového trenéra už vypršela? Myslím, že máme kvalitní hráče, ale stále v tabulce sestupují, kam až to necháte dojít? Není čas vyměnit trenéra? Děkuji D.Č.
fanda | 20.10.2008
Dobrý den,
za vaši stálost Vám projevuji hlubokou úctu, kéž by bylo více takových a co se týká trenéra, fanoušci pořád volají po koncepci, my jsme se vydali určitou cestou s trenérem Plíškem, věděli jsme, že začátek bude trnitý, ale věřím, že čas potvrdí správnost našeho rozhodnutí. Samozřejmě, je mi jasné, že fanoušci očekávají výsledky ihned, ale buďme trpělivý.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den pane Hrdličko,myslím si,že ani vedení klubu nemůže být chabými výkony mužstva spokojeno ,a tak bych navrhl aby hráči za každý podobný výkon(viz.Střížkov)šli za trest trénovat k nám do Sobědruh na škváru.Oni by si to pak rozmysleli.Děkuji za odpověd a nasledanou.
franta | 18.10.2008
Dobrý den,
věřte, že ani já, ani nikdo z vedení není spokojeno s výkonem a herním projevem mužstva a Váš návrh se Sobědružskou škvárou předám trenérovi a jen mezi námi myslím, že by tohle spadnutí na zem hráčům opravdu prospělo.
S pozdravem
F. H.
Dobrý denpane Hrdlička, Chci se zetat zda si myslíte, že neděle 17:00 je opravdu nejlepší čas na fotbal. Loni pokud vím běžela anketa na těchto stránkách o nejlepším dni a čase. To opravdu vyhrála neděle?? Proč někdy nevyzkoušíte sobotu?? Děkuji za odpověď.
Tomas | 17.10.2008
Dobrý den,
diskuze o začátku a termínu utkání je věčné téma a právě Vámi zmiňovaná anketa jednoznačně potvrdila nedělní termín se začátkem v 17.00 hod a v zimním čase v 15.00 hod. Je nám jsné, že nikdy nemůžeme vyhovět všem fanouškům, ale většina si přála tento termín.
S pozdravem
F. H.
Pane Hrdličko,pořád si myslíte,že máte kádr na EP?
JH | 5.10.2008
Dobrý den,
pořád jsem přesvědčený o kvalitě kádru FK TEPLICE a také o tom, že své kvality ještě prokáže.
F. H.
Dobrý den ,rád bych se Vás zeptal proč na Stínadla konečně nepřivedete nějakého pořádného trenéra.teplice to moc potřebují a Vy tam šoupnete nějakého skauta ze Sparty a důsledek tohoto rozhodnutí je ,že hrajeme jako nějaké socky z přeboru .Moc Vás prosím odpovězte PS: Jestli s tím něco neuděláte tak budou teplice rády, že mohou hrát II. ligu .
JH | 5.10.2008
Dobrý den,
jsem přesvědčený, že výběr trenéra je vždy platný tomu okamžiku, kdy se o tom rozhodujete a vždy musí tohle rozhodnutí posvětit klubové představenstvo a my s trenérem Plíškem máme velmi dobré zkušenosti z jeho působení v ÚL a věříme, že své schopnosti prokáže i v Teplicích.
S pozdravem
F. H.
Je nejvyšší čas s tou bídou něco udělat nebo se Vám to líb???
JH | 5.10.2008
Dobrý den,
už jsem v předešlých odpovědích říkal, že k výkonu mužstva má vedení své výhrady, ale již před sezonou jsem avizoval vyrovnanost soutěže a má slova se jen potvrzují.
S pozdravem F. H.
Pane Hrdličko, přeji hezký den. Jste již velmi dlouho ve své funkci, co by se muselo stát, aby vás kompetentní orgán odvolal? Neberte to ve zlém, ale zajímalo by mě, kde je ta hranice, např.8. místo, 12.místo v GL apod. Děkuji. Jinak vám přeji.
Byron | 5.10.2008
Dobrý den,
to přece není otázka pro mě, ale pro představenstvo, já jsem zaměstnanec klubu, který ho řídí a zodpovídá se představenstvu.
S pozdravem
F. H.
Dobry den..celkem mi vadi jak v posledni dobe radi nas "kotel" pokazde musi byt jednou az vicekrat napomenut a stejne nic..nereklo se ze proti chuliganum se bude zakrocovat?nevidim zadne zmeny a ani snahy..udelate s tim do budoucna neco?navic po konci zapasu MB-TPL byly poticky a bitky pred kotelem hosti..neprijde mi to v poradku a melo by se radne zakrocit..preju hezky den..
Mira180 | 19.10.2008
Dobrý den,
tuhle situaci řešíme jak s pořadatelskou službou, bezpečnostní agenturou tak také s Policií ČR a věřte, že víme i o pozápasové situaci, vše máme zmonitorované a ve spolupráci s výše uvedenými složkami připravujeme opatření, aby se nic podobného nestávalo.
S pozdravem
F. H.
Proč na stínadlech už nehraje teplická hymna rád bych byl abyste začli znovu hrát
Delfi | 16.10.2008
Dobrý den,
teplická hymna se nehraje na přání vás fanoušků.
F. H.
Dobrý den, prosím Vás, kolik bude stát lístek na zítřejší zápas Česko-Slovinsko??? nikde tuto informaci nemohu získat, doufám že mi pomůžete, děkuji, nashledanou
Radek | 14.10.2008
Dobrý den,
informace je na našich webových stránkách a lístky stojí na hlavní tribunu 250,- Kč, na ostatní 175,- Kč.
F. H.
dobry den.chtel bych se zeptat koho a proc napadlo hrat domaci zapasy v nedeli od 15hod?
tono | 10.10.2008
Dobrý den,
tenhle čas schválilo vedení klubu na přání fanoušků, kteří chtějí např. vidět i hokej v Litvínově a další mají dopravní problém po zápasech v 17.00 hod.
F. H.
Proč nemaji ZTP důchdci slevu na fotbalové utkání?
sochor54 | 27.09.2008
Dobrý den,
slevy na letošní sezónu se týkají žen a dětí, takhle byl slevový systém navržen a schválen představenstvem.
F. H.
Dobry den chci se zeptat jestli pride na Stinadla jeste nejaky novy hrac predem dekuji a vasi odpoved
Michal | 24.09.2008
Žádný další přestup se už nechystá.
F. H.
Dobrý den pane Hrdličko chtěl bych se vás zeptat jestli bystemi nemohl sehnat podepsaný dres FK Teplic moc bych siho přálmoje adresa jeMartin PetříkPodolí 1 ,č.20PSČ Bernartice 39843,předem děkuji za odpověd a at se vám daří v soutěži ,děkuji a nashle
maty | 13.09.2008
Dobrý den,
přes náš E shop si můžete objednat dres i s podpisy hráčů FK TEPLICE.
S pozdravem
F. H.
Bydlím v Ústí, na fotbal do Teplic jezdím dlouho,opravdu dlouho.Vždy se mě líbil,tým hrál vždy útočně,technicky - to co předvádějí hráči nyní-nemám slova.Hrahí snad o sestup?
Vl.Lícha | 2.09.2008
O sestup určitě ne, také se mi herní projev mužstva nelíbí, ale věřím, že za nějaký čas až se mužstvo sehraje a a zžije s novým trenérem budeme podávat dobré výkony.
F. H.
Pane Hrdličko,sliboval jste tvořivého záložníka,myslíte že návratVlasty Stožického je opravdová,vámi slibovaná posila?
Jaroslav | 31.08.2008
Doplnění mužstva vždy požaduje trenér, má role je pouze v ekonomické rovině, zajistit finance na případný přestup či hostování.
Věřím, že Stožický se v mužstvu prosadí a další posilou je Vaščák z Lecce.
F. H.
Hezký den.. Kdy jindy koupit Daňka z Plzně do brány, než teď??? Brána je základ, máme dva průměrné golmany!!
Danny | 31.08.2008
Daňka jsme přivedli, ale pouze na hostování. Plzeň nemá zájem jednat o přestupu, uvidíme, třeba se postoj Plzně časem změní.
F. H.
Vážený pane řediteli,nejsem fotbalový odborník,ale útok na pohárové příčky by měl asi vypadat jinak,jak se na to koukáte Vy?
mosna | 31.08.2008
Už pře začátkem ligy jsem říkal, že jedna polovina ligy bude hrát o poháry a druhá o záchranu, mužstva jsou strašně vyrovnaná, ale já věřím, že Teplice budou v té první polovině a budou do konce bojovat o pohárové příčky.
F. H.
Proc toho pliska nevyhodite,ste asi jedinej kterej mu veri vsichni uz od zacatku vedi ze neni trener na gambrinus ligu ,vyhodte ho!
martin | 30.08.2008
Věřím trenérovi jako jsem věřil každému před ním a uvědomte si, že ke změně došlo 10 dní před startem ligy, což je obrovský zásah do celého mužstva. Věřím, že časem přijdou zlepšené výkony a s ni mi i očekávané výsledky.
F. H.
Nemyslíte že by se s tím stavem mužstva a výkony hodné 3. lize mělo něco dělat ?
Kubiiiceek | 30.08.2008
Sami víme, že výkony nejsou úplně optimální, ale je to svým způsobem logické, změna trenéra 10 dní před startem ligy je obrovským zásahem do mužstva ahlavně do psychiky hráčů. Ale věříme, že to bude čím dál tím lepší.
F. H.
Dobrý večer pane Hrdličko.Myslíte si, že hráč který za Teplice hraje ,by měl mít určitý vstah k našemu regionu ? Nebo aby se snažil si ho v probíhajícím angažmá aspoň budovat ? Já si myslím že je nutné aby vstah měl,aby byl hrdý na to,že může za nás za všechny bojovat.Myslím že takových hráčů máme málo,nejsou hrdí že hrají za Teplice. Děkuji za odpověď.Přeji mnoho úzpěchů ve vaší práci.
antonin | 29.08.2008
Dobrý den,
dnes už se tzv. klubismus nenosí, bylo by skvělé, kdyby to tak v naší lize fungovalo, sám bych si to moc přál, ale fotbal je trvdý obchod se spoustou různých zájmů, které potlačují Vámi zmiňované vztahy ke klubu či regionu.
Děkuji za podporu, s pozdravem
F. H.
Dobrý den, nechápu proč děti nad 150cm musí platit. To když tam pudu s 10klukem který měří 153cm tak bude muset platit? Když si zakoupím pernametku musim chodit na hlavní tribunu nebo můžu chodit například i za branku (na kritou tribunu)? Děkuji za odpověď
Kudrhalt | 29.08.2008
Dobrý den,
s chlapcem o velikosti 153 cm se určitě vejdete do tolerance pořadatelů a s permanentkou můžete jít i mimo hlavní tribunu.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den,že Teplice nedělají přestupové bomby, to bych už pochopil a přežil. Ale příchod Vlastimila Stožického mi rozum nebere. Domnívám se, že to byl dobrý odstrašující příklad do budoucna, ale teď? Kam se poděla přestupová politika, podle které Teplice nechtějí hráče, kterým Teplice nejsou dost dobré? Jaký signál myslíte, že tím vysíláte do budoucna směrem k mladým hráčům, kteří si nechají zamotat hlavu penězi a manažery? Navíc záložník Stožický přichází v době, kdy jiní záložníci šanci nedostávají, takže o nouzi to asi nebude a docela živě si dovedu představit, jak si ti záložníci asi cítí, což myslím atmosféře v kabině rovněž neprospěje.
JirkaXXL | 29.08.2008
Dobrý den,
myslím, že náš postup splnil svůj účel. V. Stožický uznal svoji chybu a my jsme mu dali druhou šanci a je jen na něm jak s ní naloží. Zatím svými výkony a přístupem přesvědčuje o správnosti našeho rozhodnutí.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den,že Teplice nedělají přestupové bomby, to bych už pochopil a přežil. Ale příchod Vlastimila Stožického mi rozum nebere. Domnívám se, že to byl dobrý odstrašující příklad do budoucna, ale teď? Kam se poděla přestupová politika, podle které Teplice nechtějí hráče, kterým Teplice nejsou dost dobré? Jaký signál myslíte, že tím vysíláte do budoucna směrem k mladým hráčům, kteří si nechají zamotat hlavu penězi a manažery? Navíc záložník Stožický přichází v době, kdy jiní záložníci šanci nedostávají, takže o nouzi to asi nebude a docela živě si dovedu představit, jak si ti záložníci asi cítí, což myslím atmosféře v kabině rovněž neprospěje.
JirkaXXL | 29.08.2008
Dobrý den,
myslím, že náš postup splnil svůj účel. V. Stožický uznal svoji chybu a my jsme mu dali druhou šanci a je jen na něm jak s ní naloží. Zatím svými výkony a přístupem přesvědčuje o správnosti našeho rozhodnutí.
S pozdravem
F. H.
Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, zda po takových špatných výkonech ( Žižkov, Liberec, Příbram ) plánujete získat kvalitní nové hráče, kteří by zvýšili konkurenci v týmu. Myslím, že Naše mužstvo má velice špatný herní projev, nedává góly a venku hraje zle.Možná, že někteří hráči neodvádějí takové výkony, které odpovídají jejich schopnostem! Děkuji
weg2 | 29.08.2008
Dobrý den,
věřím, že naše hra půjde nahoru, na oživení kádru se samozřejmě pracuje a samozřejmě máte pravdu, někteří hráči se musí zlepšit a to je úkol trenéra dostat z nich maximum.
S pozdravem
F. H.